THE GIRL BEHIND THE BLOG



















Toen ik mijn vorige blog begon, Hazy Destination, legde ik de focus vooral op fashion, fashion, en niets anders dan fashion. Ik wilde deze grote passie die ik heb voor mode graag met andere mensen delen. En dat heb ik twee jaar lang met veel plezier gedaan. Mijn kleine blogje bloeide al snel op tot een fashionblog met zo'n 2000 unieke bezoekers per maand. Dat is voor mijzelf best een mooie prestatie waar ik ook zeer trots op ben. De vraag is nu natuurlijk: Waarom stop ik met Hazy Destination?

Dat is een vraag waar ik het antwoord nog niet van weet. Is het opgeven? Misschien.
Maar ik noem het zelf liever opnieuw beginnen. Door opnieuw te beginnen geef ik mezelf de ruimte om anders te denken en anders te schrijven. Er zijn weer nieuwe mogelijkheden aanwezig.

Dus welkom op mijn nieuwe blog, een lifestyle blog waar je mijn persoonlijke verhalen en meningen, mijn outfits en favoriete trends, mijn foto's en nieuwe aanwinsten, en alles wat me verder inspireert zult lezen.

Liefs, Guylaine Fréderique

Ps: Meer weten over mij? Check dan nu m'n ABOUT pagina.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten