HAPPY BIRTHDAY DADDY!


Lieve papa, 

Wat goed! Als een echte Robert Langdom heb je alle raadsels weten op te lossen en ben je nu bij de grote ontknoping van je verjaardagscadeau gekomen. Maar voordat je erachter gaat komen wat je cadeau is, wil ik je eerst van harte feliciteren met je verjaardag!! 54 jaar en op die paar grijze haren na zou je zo zeggen dat je 30 bent. 

Ik heb even een leuke selectie gemaakt met foto's van ons door de afgelopen jaren heen. Verschillende vakanties zoals Rawa, Parijs of Marbella, gala premieres, concerten, kerst/oud en nieuw, wandelingen in het bos. Natuurlijk teveel om op te noemen, maar stuk voor stuk zijn het fijne herinneringen die wij samen hebben gemaakt en voor altijd bij ons zullen blijven. Bedankt lieve papa, dat jij mijn allerliefste, beste, grappigste en coolste papa bent. Je bent een inspiratie voor mij in het leven en ik bewonder je doorzettingsvermogen, optimistische houding, oneindige motivatie, plezier en leergierigheid in het leven waarbij je altijd mooie levenslessen deelt,  veel humor hebt en een bepaalde rust en kalmte creëert in ons gezin.

Maar nu back to je present.. Geen fysiek cadeau dit keer, maar wel een mooie toevoeging aan onze toekomstige herinneringen. Een gezellige avond met z'n tweetjes in Rotterdam waarbij we een lekker hapje gaan eten en de nieuwste film ........ gaan kijken in de bioscoop. Kan je het al raden?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
















CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten