FASHION | THE URBAN LIFESTYLE


















Wat is dat toch met mij en bloggen? Er is een tijd geweest dat ik met veel plezier erg actief bezig was met het wekelijks plaatsen van blogposts. Nu kom ik minimaal een keer in het half jaar terug met een "Sorry, het duurde even.. maar hier ben ik weer" aankondiging om het vervolgens daar weer bij te laten. Stom. Gewoon stom, want ik vind het zo ontzettend leuk. Dan zit ik weer in m'n vrije tijd verschillende blogs te bekijken en komt de ene instapic na de andere instapic van bloggers voorbij op m'n telefoon en het enige wat ik dan denk is: "Shit! Dat wil ik ook doen!". Dus hier ben ik dan (alweer).. poging 48317 om weer wat leven in m'n blog te blazen. Hopen dat ik het deze keer wat langer volhou...

Ik moet hierbij wel toegeven dat ik door mijn vriendinnetje Anne ook redelijk gemotiveerd werd om weer te starten met bloggen, aangezien zij, na ook eventjes gestopt te zijn met bloggen, sinds een tijdje weer een supergave blog is begonnen (check het vooral eventjes: www.brunnettes.nl). Daarnaast volg ik een keuzevak fotografie voor mijn studie en dat heeft me ook aangemoedigd om eindelijk weer eens wat te plaatsen op mijn eigen oh-zo fantastische online platform. Van de week zijn Anne en ik er dus op uit gegaan met onze camera's en heb ik weer ervaren hoe leuk het is om hier weer mee bezig te zijn. Dus tadaaa!! Aanschouw hier mijn outfit foto's als comeback.
















































Wat draag ik?
Muts - Carhartt
Leren jasje - America Today
Blouse - H&M Divided
Broek - Zara
Schoenen - Asics Gel Lyte V

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten